fbpx

PowerMethod -kotiin

69,00 

PowerMethod -kotiin valmennus on suunniteltu, koska lihaskuntoharjoittelua voidaan toteuttaa kuntosalin lisäksi myös kotona, hotellihuoneessa, pihalla tai missä vain. PowerMethod -kotiin valmennuksessa yhdistyy huolellinen alkulämmittely, lihaskunto-osio, jossa liikehallinta ja tekniikka on tärkeässä roolissa sekä kehonhuolto harjoitusten välillä. Valmennuksesta saa siis kokonaisvaltaisen harjoittelun eväät kotiin, reissuun tai vaikka työpaikalle. Lisäksi kerromme lyhyin luennoin, miksi voimaharjoittelu on niin tärkeää ja miten sitä tulisi suorittaa järkevästi. 

PowerMethod on fysioterapeuttiemme kehittämä toiminnallisen voimaharjoittelun konsepti, jonka tavoitteena on voiman lisäksi kehittää liikehallintaa ja liikkuvuutta sekä ennaltaehkäistä ja jopa kuntouttaa lieviä tuki- ja liikuntaelinvaivoja. Tuki- ja voimaharjoittelun yhdistämisellä pystymme mahdollistamaan tehokkaan ja turvallisen harjoittelun yksilö-, pienryhmä- ja ryhmäliikuntatunneilla.

 

Tuotetunnus (SKU): POMEKOV Osastot: ,

Kuvaus

Kenelle?

PowerMethod -valmennus kotiin sopii sinulle, mikäli haluat tehdä tehokkaat treenit kotona, reissussa, mökillä, tai missä tahansa. Valmennus kehittää voimaa (kesto- ja perus) , kehonhallintaa sekä liikkuvuutta. Vahva keho on myös terve ja hyvinvoiva kehoa ja me haluamme auttaa sinua kohti terveempää ja vahvempaa kehoa. Liikkeet toteutuvat pääasiassa oman kehon painolla, mutta joissakin liikkeissä lisä vastuksina käytetetään kahvakuulaa ja kuminauhaa. 

Sisältö?

  • 9 viikkoa, 2 neljän viikon harjoitusjaksoa
  • 4 erilaista PowerMethod -lihaskunto harjoitusta
    • alkulämmittely, lihaskuntotreeni ja huoltavat harjoitteet
  • FasciaMethod -kehonhuoltosarjaa (noin 15 min)
  • 2 kevyempää liikehallintaharjoitusta (15-20 min)
  • Ohjeellinen viikkorytmi harjoitusten suorittamiseen
  • Infoa voimaharjoittelusta ja tuki – ja liikuntaelimistön terveydestä
  • Suljettu Facebook -ryhmä, jossa ryhmän tuki sekä useampi PowerMethod -treeni kokonaisuudessaan ohjattuna!

Mitä tarvitaan?

  • Kahvakuula (tai käsipaino) (keskipainoinen, esim 6-12 kg)
  • Vastuskuminauha (mielellään pitkä ja lyhyt valmis lenkki)
  • Treeni-intoa ja motivaatiota!

Mitä saat valmennuksesta?

  • Liikkeiden oikeat suoritustekniikat: Opit videoklippen avulla perus liiketekniikoita, kuten maastavetoja, kyykky, kulmasoutuja ja erilaisia punnerruksia.
  • Kestovoiman ja perusvoiman kehittäminen
  • Liikehallinnan kehittäminen: Opit aktivoimaan kehon tärkeitä tukilihaksia:  keskivartaloa, lapatukea, pakaroita ja jalkaterän/ pohkeiden lihaksia. 
  • Kehonhuolto ja palauttelu: Opit miten huoltaa ja palauttaa kehoa kovien harjoitusten jälkeen ja aktiviivisina lepopäivinä. 
  • Opit tuntemaan paremmin omaa kehoasi!

 

Siirry sivun alkuun
ProFTraining Finland